Saturday 20 September 2014

Omega Guard Untuk Kurus!!!

Salam sabtu uolsss....hari ni nak cite tentang Omega Guard Shaklee.

Betul ke Omega Guard buat kita kurus?
                                          
tu dia soklan yang sejak akhir2 ni dapat sambutan.Bukan pe sebab biasa nya Lecithin la yang sering di kaitkan bila cerita tetang kurus.Betul tak?

Ada lagi yang tak tahu Omega Guard ni lagi superb tau lau nak kurus....macam tak percayakan.Mulanya saya pun tak percaya.Sebab bila cakap omega mesti fikir hanya tuk perkembangan otak rupanya omega ni juga boleh buat kita kurus.Terutamanya Omega Guard Shaklee sememangnya terbukti melalui kajian dan juga testimoni yang telah berjaya turunkan berat badan dengan Omega Guard Shaklee.

Secara umumnya Omega Guard bertindak seperti Lecithin membakar lemak tetapi secara khususnya bertindak lebih cepat berbanding lecithin.

Bagaimana Omega Guard bekerja??

Dalam Omega Guard ada 1 Asid Lemak Omega-3 yang mana membantu membakar lemak dan bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yang dipanggil Leptin.

Bila Leptin ni bertindak balas dengan baik secara automatik kadar metabolisma juga meningkat jadi senang la Leptin ni memberi isyarat kepada otak untuk mengurangkan selera makan dan membantu pembakaran lemak.

Jika badan tidak bertindak balas dengan baik terhadap Leptin maka anda akan berasa lapar dan menyimpan lebih banyak lemak.


So...tak kan nak biarkan je lemak tu duk lama2 kat dalam badan.Mari cari jalan penyelesaian. 

                               
Harga Omega Guard ni RM 146 termasuk postage semenanjung tambah RM10 untuk postage sabah/sarawak.
Omega Guard ni boleh tahan 30-45 hari. 

okey la....setakat ni dulu entry kali ni.Opsss....nak tengok testimoni pengguna Omega Guard Shaklee? di lain entry saya kongsikan yer.

untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya seperti di bawah.



Norliza Osman
012-6411963
ID : 1112703




No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...