Thursday 20 February 2014

Set Jerawat Shaklee Terhangat Di Pasaran

Aduh! Jerawat ni sakit kan muka saya besar pulak tu.

Ermmm dulu masa zaman sekolah memang la banyak sangat jerawat kat muka.

Sampai segan.

Macam-macam la petua kawan2,makcik2 beri untuk bantu saya menghilangkan jerawat

Tapi sy ni malas maklum la semua petua tu cara tradisonal....hihihihihi 

dulu ada je produk yg cepat tuk menghilangkan jerawat tp masa tu mana ada duit time sekolah la kata kan....huhuhuhu.

Terpaksa la sy menanggung sakit n malu sangat2....

Tp sekarang sy dah tak risau sebab Shaklee ada set menghilangkan jerawat yang membantu saya

Set Jerawat Shaklee


sy nak kongsi ngan anda semua terutama pada mereka yang sangat2 risau jerawat tak hilang2 tu.....



 tu la dia nama nya Set Jerawat Shaklee yang terdiri dari Vita-E Complex & Vita-C Plus.....Sangat2 bagus.meh sini saya nak cite hihihihi cam cikgu plak... 

Vitamin E  & C ni lau makan ia membantu dari dalam.so kulit jadi moist dan jerawat tak keluar dah.yang best nya leh wat masker nanti jerawat kecut parut pun hilang dan muka jadi ala-ala pakai blusher gitew.....

so....apa tunggu lagi cepat2 order Set Jerawat Shaklee vita-E & Vita-C.

Boleh call/sms/whatsapp saya di talian 012-6411963

CEPAT! CEPAT! selagi stok masih ada.




No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...