Thursday 4 December 2014

Cara Nak Kurus Dengan Mudah Dan Berkesan Supaya Boleh Pakai Baju Lama

Setiap hujung minggu bila cuti biasa memang mengemas rumah. Terutama lipat kain baju yang dah seminggu tak berlipat. Sambil-sambil susun baju kat dalam almari terpandang baju lama.
                     
Teringin pulak rasanya nak kurus macam dulu-dulu. Terus la susun strategi nak kurus dengan mudah dan cepat yang penting berkesan supaya boleh pakai baju lama yang duk terperuk dalam almari tu.

Jadi kali ni saya nak kongsikan cara nak kurus dengan cepat dan mudah.

1.Wajib Bersarapan supaya perut tidak terasa lapar ketika waktu makan tengahari.Cara ni mengelakkan kita mengambil makanan berat secara berlebihan ketika makan tengahari.

2.Kurangkan makanan yang berlemak dan berkarbohidrat.  Cara terbaik lebihkan sayur-sayuran dan buah-buahan.

3.Setiap kali makan, pastikan saiz pinggan tidak terlalu besar. Cara ini untuk menggelakkan kita makan dengan berlebihan.

4.Minum segelas air putih sebelum makan.Kerana air membuatkan kita cepat kenyang ketika makan jadi tak la makan terlalu banyak nanti.

5.Elak makan terlalu lewat atau ketika hampir nak tidur. Biasakan makan berat sebelum pukul 7 atau 8 malam.

6.Rajin bersenam atau perbanyakkan aktiviti mengeluarkan peluh.

7.Set Kurus Shaklee.Cara ni bantu mempercepatkan proses penurunan berat badan anda.

                      
Lecithin dan Omega Guard merupakan agen pembakar lemak. Gabungan ke dua-dua produk ini sangat-sangat superb kerana ia membakar lemak lama yang dah bertahun-tahun melekat di badan.

                                       
Alfalfa Complex sebagai agen detok.Alfalfa Complex akan membawa lemak yang telah di bakar oleh Lecithin dan Omega Guard keluar melalui pembuangan najis.Alfalfa Complex juga mengelakkan dari sembelit.

Sangat mudahkan cara nak kurus dengan cepat.

Kalau anda nak pakai baju lama yang masih baru di almari tu cepat-cepat hubungi saya.Lagi cepat anda bertindak lagi cepat anda kurus dan boleh terus pakai baju lama. Saya akan guide anda sehingga anda capai berat badan yang anda inginkan.


Norliza Osman
Sms/WhatsApp : 012-6411963
Shaklee ID : 1112703



No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...