Thursday 27 March 2014

Atasi Sembelit Dengan Mudah Dan Selamat

Kali ni nak kongsi entri sembelit.....hihihihihi.Segan gak nak kongsi pengalaman ni. Tapi di sebabkan sembelit ni memang bahaya kalau dibiarkan akan menjadi buasir so saya nak kongsi la sikit cara atasi sembelit ni.                                          

Sejak di bangku sekolah lagi saya memang mengalami masalah sembelit.Kadang-kadang sampai berdarah. Sakitnya jangan cakap la memang tak boleh duduk.Terpaksa pergi klinik beli ubat sembelit bila mkan ok.Tak kan nak makan ubat sembelit je.so saya cuba la cara makan pisang la betik la.....kesan nya ok la....

Tapi paling menakutkan saya masa pantang anak pertama.Dah la tak ada pengalaman, kene sembelit pulak tu.10 hari saya tak boleh membuang...hihihihi. Pergi klinik doktor bagi ubat pancit....asyik kuar masuk tandas je tapi tetap tak jadi jugak.Nak teran tak berani sebab saya bersalin operation.....perut asyik memulas...masa tu sakit nya hanya tuhan je yang tau.....Sampai jiran-jiran pun bagi petua. Macam-macam la di suruh makan....hehehehehe cam riuh sekampung erk...huhuhuhu.Saya minum air banyak dan makan buah prune berjaya la juga tapi saya masih dapat kan ubat di klinik.tu la pengalaman ngeri saya ketika pantang.

Tapi sekarang saya dah tak de masalah sembelit hanya dengan makan produk Shaklee.

Nak tau Produk yang mana jom tengok bawah ni.....


Ubat Sembelit Shaklee

                                 
Alfalfa Complex - 330 biji/botol (Rm 53.75)
  • Mengandungi 300gm kalsium untuk keperluan tubuh badan
  • Membantu dalam penyerapan protein dan karbohidrat
  • Merawat masalah sembelit
  • Menyah toksik dalam tubuh
Herb-Lax - 120 biji/botol (Rm 52.50)
  • gabungan herba-herba terpilih bagi menggalakkan proses pembersihan usus
  • mengandungi daun Senna yang terkenal sebagai pelawas semulajadi
  • mengelakkan kembung perut
  • sebagai penyah toksik dalam badan
Ostematrix - 120 biji/botol (Rm 61.00)
  • Membantu membaiki usus yang tersekat akibat pengumpulan najis
  • Magnesium dalam Osteomatrix membantu melembutkan najis supaya mudah disingkirkan

Ketiga-tiga produk ini mampu membantu anda mengatasi masalah sembelit. Ingat!Sembelit jika tidak dirawat dari awal, ia boleh membawa kepada penyakit yang lebih teruk.Anda semestinya tidak mahu itu berlaku kan??Dapatkan produk Shaklee dari saya sekarang.....



Hubungi:

Norliza Osman
call/sms/whatsapp 012-6411963
SID : 1112703






No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...