Saturday 15 March 2014

Set Resdung Shaklee : Dah Tak Bersin Pagi - pagi

                                             
Saya dan suami mempunyai masalah resdung yang agak serius.

Setiap pagi bangun tidur pasti akan bersin dan selsema.

Kadang tu berlawan-lawan lak bersin.... hahahahaha.....macam-macam ubat saya dah telan.

Duit pun banyak habis wat facial tapi hasil nya sekejap je.

Kene kerap wat facial kalau tidak mula la gatal kat hidung,mata dan telinga.

Tapi sejak saya dan suami  amalkan Set Resdung Shaklee alhamdulillah bila bangun tidur dah tak bersin dan selsema pun hilang.


                            

Set Resdung Shaklee terdiri daripada:
1. B-Complex - Penenang dan penstabil hormon
2. Vita-C - Meningkatkan antibody
3. Alfalfa Complex - Mengurangkan keradangan

Harga satu set ini hanya RM 210 untuk kegunaan sehingga 4 bulan :D 

Memang berbaloi-baloi kan? 

Produk Shaklee merupakan 100% semulajadi.Sebab tu Saya tak perlu rasa takut kerana ia selamat tanpa sebarang kesan sampingan negatif.

Berminat untuk merawat Set Resdung Shaklee

Hubungi saya seperti berikut :


Nama : Norliza Osman
Call/Sms/Whatsapp : 012-641 1963
SID : 1112703





No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...