Tuesday 18 March 2014

ESP Shaklee: Bertenaga Macam Superman!

Hari ni saya nk kongsi sikit pengalaman saya bersama ESP Shaklee.

Saya bekerja dari hari isnin hingga sabtu ini bermakna saya hanya ada 1 hari sahaja cuti iaitu hari ahad.

Hari ahad tu la masa saya nk kemas umah nak rehat serta wat apa je aktiviti yang pada waktu kerja saya tak dapat buat. 

Memandangkan saya ada anak kecil aktiviti nak mengemas tu terhad kene tunggu anak tidur baru senang nak mengemas.

Kadang-kadang tak sempat pun nak mengelap lantai, cuci toilet saya hanya kemas yang basic je tu pun dah rasa letih.

Saya terfikir  ada tak vitamin yang boleh tambah tenaga saya.
Yes!!! 

Memang ada saya cuba ESP Shaklee

Asalnya hanya nak tambah tenaga tapi tak sangka pulak hanya 2 sudu 1 hari dapat Extra Tenaga.

Apa lagi malam tu saya betul-betul bertenaga dan saya mula la susun plan.

Anak tidur cepat-cepat saya laksanakan plan yang tertunggak iaitu Misi Mengemas Rumah.hahahahaha.

Nak tau macam mana rupa ESP Shaklee?

                                               

Ni la dia rupa yang beri saya Extra Tenaga tu.....sampai berkilat rumah saya kemas.

Mata pun duk sedap jer tengok rumah.

Tapi bila dah syok tengok berkilat rumah tu ada pulak masalah lain yang timbul nak tau apa?

ermmmm......ni la dia masalahnya satu badan dok sakit-sakit maklum la dah lama tak excercise.

Sebelum tidur saya makan vitamin Ostematrix Shaklee ambil 4 biji minum dengan air susu terus masuk tidur terasa lena je tidur.

Esok pagi bangun rasa fresh dah tak ingat pun yang semalam tu sakit-sakit badan. 


                                                       

                                                   
pada mereka yang selalu letih dan sakit-sakit badan atau susah tidur boleh la cuba set ni....

Harga ESP Shaklee hanya RM 150 untuk 2 bulan. 

Harga Ostematrix pula hanya RM 61 untuk 120 biji :D

Nak tahu macam mana nak order?
Senang jer....
Hubungi saya :

Norliza Osman
Call/SMS/whatsapp : 012-641 1963
SID : 1112703




























No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...