Thursday 28 August 2014

Kenapa Perlu Pilih Omega Guard Shaklee?

                                     
Hari ni saya nak kongsi sikit tentang Omega (Minyak Ikan). 

Apa jenama pilihan Omega anda?
Kalau tanya saya dah tentu saya pilih Omega Guard Shaklee. Ini bukan sebab saya pengedar Shaklee yer. hihihihihi.....

Omega Guard Shaklee menjadi pilihan saya kerana....

1.Omega Guard dihasilkan melalui proses penyulingan berperingkat yang dapat memekatkan asid lemak Omega 3 paling tulen serta memastikan ianya selamat daripada bahan-bahan bahaya seperti plumbum,arsenik,merkuri dan lain-lain.

2.Minyak Ikan Shaklee di ekstrak dari ikan di lautan dalam dan berair sejuk seperti sardin,mackerel,herring dan anchovies.Ikan di kawasan tersebut tidak terdedah kepada pencemaran dan toksik.Kajian juga menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain.

3.Omega Guard Shaklee lengkap dengan 7 jenis asid lemak Omega-3 yang di perlukan oleh badan termasuklah DHA & EPA.Kajian membuktikan DHA & EPA dapat membantu :-

  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengawal kandungan kolestrol dalam badan
  • Memastikan tekanan darah normal
  • Memelihara mata,otak dan sendi

Badan tidak mampu menghasilkan asid lemak Omega-3 dengan sendirinya maka sangat di galakkan untuk mengamalkan suplemen.

4.Mengikut kajian Omega Guard Shaklee mempunyai kandungan DHA & EPA yang tinggi berbanding jenama lain.



Ha.... dah tengok carta tu.Saya yakin Omega Guard Shaklee adalah suplemen minyak ikan terbaik.

Jadi apa jenama pilihan anda?

Ok la...Sekian dulu perkongsian hari ini. Apa jua pilihan anda saya percaya anda sudah memilih yang terbaik untuk anda dan keluarga.




Norliza Osman
012-6411963
ID : 1112703



No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...