Monday 7 July 2014

Berkesan Ke Set Kurus Shaklee Ni?

                                          

Rasanya dah ramai yang tahu tentang Set Kurus Shaklee ni kan? Kalau kat facebook dah ramai yang promote.Tak kurang juga ada yang bertanya, Set Kurus Shaklee berkesan ke? Betul ke boleh kurus? nak tahu jawapannya meh kita kaji......


Bagaimana Shaklee Membantu Anda Untuk Kurus


Memecah lemak dan kolestrol dalam badan. Yang ni best....sebab lecithin ni tolong buang lemak yang tidak di perlukan oleh badan selepas kita makan makanan yang berlemak atau berminyak.

Membantu melawaskan pembuangan.Ia membantu lecithin membawa keluar lemak dan kolestrol dari badan. Ia juga pakar detox kerana berfungsi menyah bahan bertoksik dalam badan.




Membakar lemak-lemak yang terpendam. maksudnya lemak yang bertahun-tahun dalam badan.Ia juga boleh membuat kita rasa kenyang.



Sebagai detox dan mencuci usus.Mana-mana saki baki bahan yang tidak diperlukan pada usus akan di bersihkan oleh herb-lax.

                                                                    
Membekalkan tenaga berpanjangan dan mengawal selera makan serta kekal kenyang walaupun kita berpuasa.Ia berupaya membentuk kulit dan otot untuk mengurangkan kedutan atau kulit mengeleber.

Perlu di ingatkan bukan hanya consume set ini ada terus kurus.anda perlu konsisten dalam pengambilan set ini dan harus mengamalkan cara pemakanan yang sihat.Baru la usaha untuk kurus berjaya.

Jika berminat boleh hubungi saya atau Klik Sini untuk pembelian terus.

Selepas pembelian anda hanya perlu sms/wasup saya untuk konsultasi.


Norliza Osman
ID : 1112703
012-6411963








No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...