Thursday 10 July 2014

Hilang 10kg Dalam Sebulan

                                                    

Wowwww!!! Sebulan turun 10kg? Banyak tu..... Betul ke ni? Meh baca testimoni dari group Exclusive LadyBoss.






Jangan kata berat badan je turun Inch loss pun ikut turun sekali tau.baca testimoni di bawah ni.....


Nak tahu apa yang mereka amalkan?
ESP + Cinch Shake + Lecithin + Herb-lax + Alfalfa

ESP & Cinch
ESP & Cinch merupakan protein.Tapi kalau nak jimat ambil salah satu je cukup.Fungsi ESP & Cinch ni membantu otot bekerja dengan lebih cepat dalam proses pembakaran lemak.

Lecithin
Memecah dan membakar lemak. Lecithin ni membantu ESP & Cinch supaya lagi banyak lemak di bakar.Sebab kita nak bakar lemak yang dah bertahun-tahun kat badan.

Alfalfa & Herb-lax
Saya suka nak cadangkan Herb-Lax.Sebab kadang lau saya ambil Alfalfa leh jadi sembelit.Tak kisah boleh pilih mana satu sebab dedua ni kumpulan fiber, pembuang toksik dari badan. Lepas makan je pasti akan senang sangat membuang.

Bila consume set ni tak perlu nak berpantang dan puasa.Nasi tetap boleh makan.

Setiap pembelian dengan saya anda akan dapat free....
# EXCLUSIVE E-Book Rahsia Inch Loss Dalam 2 Minggu
# EXCLUSIVE Consultation after sales

Berminat boleh hubungi saya atau Klik Sini untuk pembelian terus.

Selepas pembelian terus anda boleh wasup saya untuk mendapatkan Exclusive E-Book dan Consultation free.


Norliza Osman
ID : 1112703
012-6411963








1 comment:

  1. saya dapat kurus juga cuma seminggu loss 1 kg.itu cukup secara tetap selama sebulan lebih ia berjalan lancar sehingga sekarang.sykur padaNYA

    ReplyDelete

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...