Tuesday 15 April 2014

Segar Dengan ESP

Rasa mengantuk pula dah petang macam ni.Kalau bacuh ESP dengan minuman kegemaran pun sedap juga ni.Biar segar mata dan badan baru boleh buat keje.....

Errm..... jom bancuh ESP??


Cuaca panas jadi saya nak bancuh ESP sejuk.Caranya :-
  • 2 sudu ESP
  • 3/4 gelas air oren (Saya guna Tropicana Twister jer)
  • Ais cube
  • Terus minum rasa nyum.....nyum.....sedap sangat.

Meh la cuba....Ha! tak ada ESP? Tak pe order dulu dengan saya.

Harga ESP RM160 (Semenanjung) & RM170 (Sabah/Sarawak).Harga dah termasuk postage.

Banyak lagi resepi untuk ESP ni.Nak tahu kene order dulu dengan saya yer....Siapa nak order boleh la hubungi saya seperti di bawah.

Norliza Osman
012-6411963
SID : 1112703


No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...