Tuesday 22 April 2014

Set Kesuburan Shaklee Bantu Proses Kehamilan


Setiap pasangan yang berkahwin pasti inginkan cahayamata. Kehadiran cahayamata pasti menyerikan lagi sesebuah rumahtangga.Setiap tangis dan tawa anak-anak menjadi penawar dalam hubungan suami isteri.

Dalam hal ini ada pasangan yang baru berkahwin beberapa bulan sudah di sahkan hamil namun ada juga pasangan yang sebaliknya.Walau dah bertahun-tahun berkahwin tapi masih belum di kurniakan anak.

Bermacam-macam petua dan rawatan telah dibuat tetapi hasilnya tetap sama.Bagi pasangan yang sebegini janganlah terlalu sedih.Teruskan berdoa pasti suatu hari nanti ada rezeki anda.Selain berdoa ikhtiar dan berusaha la sebaiknya.

Di sini ingin saya share sedikit rawatan alternatif untuk hamil iaitu vitamin Set kesuburan Shaklee.Tak salah kan jika mencuba.....kerana dalam islam kita perlu berusaha untuk mendapatkan sesuatu yang kita hajati.

Set Kesuburan Shaklee 

Untuk Isteri - Alfalfa Complex + GLA Complex 

Alfalfa Complex

Diamalkan oleh wanita, terutama bagi mereka yang rasa "sakit ketika bersama", membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah). 

GLA Complex

Diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. GLA Complex bantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai "Mukus serviks putih telur".

Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat2 membantu sperma berenang terus ke Tiub Fallopio. 

cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).


Untuk Suami - Zinc Complex + Vita-E Complex

Zinc Complex

Zinc Complex penting untuk kesuburan lelaki.Zinc adalah bahan utama yang diperlukan untuk menghasilkan sperma yang kuat.

Zinc turut mempengaruhi jumlah sperma yang di hasilkan oleh lelaki.Lagi banyak sperma yang di hasilkan lagi tinggi peluang untuk telur bersenyawa dengan sperma.

Kekurangan zinc bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal dan penyakit prostat.

Vita-E Complex

Vita-E merupakan anti Oxident.Anti oxident ini penting untuk membunuh radikal bebas yang berada di dalam tubuh badan.Redikal bebas ini boleh mengganggu penghasilan sperma dan telur yang berkualiti.

Redikal bebas ini biasanya boleh di dapati di kawasan yang terdedah dengan udara seperti asap rokok, asap kenderaan. makanan tidak sihat juga merupakan sumber redikal bebas yang bahaya bagi tubuh manusia seperti fast food.

** Isteri juga perlu makan Vita-E Complex**


Harga untuk Set Kesuburan Shaklee ini hanya RM327

Postage RM10 (Semenanjung) & RM20 (Sabah/Sarawak)

Nak murah?? 

Boleh.....Tapi perlu jadi ahli Shaklee dulu.hihihihihi

Hanya perlu tambah RM65 untuk pendaftaran anda layak nikmat harga ahli.

Berminat??? Boleh hubungi saya seperti di bawah


Norliza Osman
call/sms/whatsapp 012-6411963
SID : 1112703







No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...