Wednesday 16 April 2014

Petua Kurangkan Sakit Pinggang

Anda perna mengalami sakit pinggang tak???

Saya dan suami sebelum ni selalu juga la sakit pinggang.Mana tak nya sakit pinggang keje saya 8 jam duk kat opis asyik mengadap komputer jer.Eh! ibu-ibu yang duk umah pun sakit pinggang juga tau sebab urus rumah tangga lebih-lebih yang ada anak kecil.ermm....apatah lagi yang kerja berat memang sah-sah la sakit pinggang. 

saya nak kongsi sikit petua orang tua-tua untuk kurangkan sakit pinggang ni.

Petua 1
Air Halia

  • Ambil sepotong halia sebesar ibu jari dan di tumbuk halus
  • Rebus halia yang di tumbuk tadi dengan  2 gelas air dan sedikit gula 
  • Biarkan memdidih dan sejukkan sebelum minum
  • Amalkan 2 kali sehari 
Petua 2
Kuning Telur

  • Ambil kuning telur dan makan mentah-mentah
  • Amalkan 3 hari berturut-turut.

Macam mana senang je kan petuanya.hihihihihi.... Sebelum ni suami saya yang suka makan kuning telur tu.saya memang tak lalu.Tapi sekarang saya dan suami hanya amalkan Ostematrix Shaklee.Lagi senang.....

Ambil 2 biji ostematrix minum dengan susu pastu terus tidur.Esok pagi bangun pinggang pun tak sakit dah badan pun rasa segar jer....

Opsss....lupa plak nak kabo....bulan ni Shaklee ada wat promosi Ostematrix beli 6 botol free 1 botol.

Harga 6 botol ostematrix hanya RM366 dan dapat free 1 botol dengan harga RM61.

Kadar pos RM10 (Semenanjung) & RM20 (Sabah/Sarawak)

Nak daftar terus ahli pun boleh hanya tambah RM65 (semenanjung) & RM75 (Sabah/Sarawak).Anda boleh terus nikmati harga ahli dan point terus masuk bawah ID anda.

Berbaloikan????

Untuk Order, hubungi saya seperti di bawah

Norliza Osman 
012-6411963
SID : 1112703





 

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...