Wednesday 16 April 2014

Air Masak Bantu Turunkan Berat Badan

Bila saya cakap air masak boleh turunkan berat badan ada yang terkejut dan tanya saya Eh! betul ke??

Tak percaya?? Jom saya kongsi sedikit pengalaman saya.


Kenapa perlu banyak minum air untuk kurus?
1) Mengawal rasa lapar
  • Bila kita lapar tak semestinya kita perlu makan.     Kadang tu kita rasa lapar disebabkan badan kita haus kerana kurang air.Jadi kalau lapar perlu minum air banyak-banyak.
2) Penyerapan Nutrisi
  • Bila badan tak cukup air ,nutrisi tidak dapat diserap dengan optimum.Jadi perlu minum lebih banyak air supaya nitrisi dapat diserap dengan baik sekaligus akan berasa cergas dan lebih tenaga.
3) Membantu Membuang Toksin
  • Dalam badan kita banyak toksin.Jika tidak dicerna dengan betul ia akan mendatangkan bahaya.Jadi perlu banyak minum air untuk badan mengeluarkan toksin melalui peluh dan pembuangan air kecil.Sekaligus mengelakkan sembelit.
4) Kawal Suhu Badan
  • Air membantu menstabilkan suhu badan.Kalau tak cukup air, kulit kita tidak dapat stabilkan suhu dengan baik. Menstabilkan suhu badan memerlukan tubuh membuat kerja secara tak langsung akan meningkatkan metabolisma badan.Bila metabolisma tinggi maka banyak la lemak boleh dibakar jadi senang la nak kurus.

Jadi kalau rasa nak kurus banyak-banyak la minum air kosong......hihihihihi

Nak lagi berkesan!!! Jom try set kurus shaklee


ESP - Mengawal selera makan
Alfalfa Complex - Mendetok toksin
Lecithin - Membakar lemak yang  baru
Omega Guard - Membakar lemak terpendam/lama

Setiap pembelian set kurus dengan saya anda layak mendapat
# Konsultasi Percuma
# Percuma Ebook Rahsia Inch Loss in 2 Week

Berminat nak order set kurus shaklee boleh hubungi saya seperti tertera di bawah.

Norliza Osman
012-6411963
SID : 1112703










No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...