Tuesday 15 April 2014

Selim Melim Di Hari Raya Dengan Set Kurus Shaklee

                                           

Tak lama lagi dah nak raya....Oppss mesti ada yang cakap puasa pun tak lg....hihihihihi.Bukan pe ni la masanya khusus bagi kaum perempuan untuk cantik dan langsing di hari raya.Errm.....pasti ada yang berazam raya tahun ni nak pakai saiz M maklum la sebelum ni saiz L atau XL.

Jom merialisasikan impian anda!!
Saya nak kongsi rahsia saya dengan anda semua.


Set Kurus Shaklee


Ni la Set Kurus Shaklee yang saya amalkan....Dalam Set kurus ni ada ESP,Lecithin dan Alfalfa Complex.

ESP - Mengawal selera makan dan menambah tenaga.
Lecithin - Membakar Lemak
Alfalfa Complex - Mendetok toksin dalam badan

Berapa lama boleh nampak hasil?

Bergantung kepada individu.Set kurus ni memang tak jamin boleh turun berat badan dengan cepat.Tapi dalam seminggu pasti nampak perubahan dari segi inch loss.Maksudnya pengurangan inci.Paling cepat nampak di bahagian pinggang.

Ada pantang larang ke?

Tak ada pantang larang.Hanya perlu minum air kosong 3-4 liter sehari dan harus menjaga permakanan serta konsistan.

Nak tahu cara menjaga pemakanan anda perlu dapatkan set kurus shaklee dengan saya terlebih dahulu.

Harga dan berapa lama boleh tahan?

RM266 (Semenanjung) & RM276 (Sabah/Sarawak).Harga dah termasuk postage.

Boleh tahan 2 bulan.

Macam mana nak order?

Senang jer....
Hubungi saya :-

Norliza Osman
012-6411963
SID : 1112703
















No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...