Friday 25 April 2014

Nutriferon Tingkatkan Sistem Imun Anda







Dah menjadi kebiasaan atau lumrah bila kita demam je mesti cari panadol.betul tak? Saya ni tak suka makan panadol kecuali la kalau betul-betul demam tak boleh bangun baru makan panadol.Tapi tu dulu yer.hihihihi.....Sekarang saya dah tinggalkan semua tu.

Sejak saya amlkan Shaklee saya tahu tentang kebaikan Nutriferon.Nutriferon ni bantu kita tingkatkan sistem imun. Jom kenali Nutriferon.

Apa itu Nutriferon

Nutriferon terbukti secara klinikal terdiri daripada ekstrak tumbuhan bagi meningkatkan sistem imun.Nutriferon membantu setiap sel dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri.

Apakah Interferon

Inteferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh sel badan.Ianya akan aktif apabila sel dijangkiti oleh virus, bakteria atau sel kanser.

Bagaimana Nutriferon Bertindak

Nutriferon bekerja dalam dua cara iaitu segera mengaktifkan sistem pertahanan imuniti dan juga menggerakkan "pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan.

Siapa Yang perlukan Nutriferon


Sesiapa sahaja yang selalu demam/rendah sistem imun seperti asma,batuk,selsema dan juga kanser.


Nutriferon ada 30 stik berharga RM181.00

Postage RM10 (Semenanjung) & RM20 (Sabah/Sarawak)

Jadi jika anda sering demam,batuk atau selsema dapatkan Nutriferon segera.

Berminat? cepat-cepat hubungi saya yer....



Norliza Osman 
Call/sms/whatsapp 012-6411963
SID : 1112703








No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...