Saturday 1 November 2014

Diari Kurus : Hari 16

Terima kasih kepada yang tertunggu-tunggu diari kurus saya ni.Alhamdulillah dah hari ke 16.

Macam mana anda yang follow ai ada perubahan tak?

Saya belum sempat nak menimbang cuma pakai jam tangan ni dulu lubang no 3 dari last sekarang lubang no 4. Dah nampak perubahan. Okey la tak mo cite panjang jom ikuti menu saya...

Sarapan

                  
3 biji roti sardin doll + 1 cawan teh O

Tapi sebelum sarapan saya telan dulu 4biji lecithin...

Eh! biasa selepas makan kan? hihihihi ari ni tukar cara makan sebab rasa lambat sangat turun berat badan ni Ni pakar nutrisi yang cadangkan.

lepas sarapan hanya makan 2 Biji AJHT

Lunch

                  
 Nasi + sup telur 

Tapi penuh ngan sayur seperti carrot,tomato dan kentang

Lepas makan amik 2 biji lecithin + 3 biji alfalfa + 1 biji Omega guard telan terus...

Dinner

                   
Sebenarnya dinner ai nak mak biskut jer...

tapi mak mertua ajak makan kat rumah dia tak kan nak tolak.kene jaga hati mertua juga kan (mood heppy)

Mak mertua saya masak lemak ikan tenggiri....

sib la dalam beg sentiasa ada set kurus...

Terus telan 2 biji lecithin + 3 biji alfalfa + 1 biji omega

balik rumah telan Vita C 

sebelum tidur tetap ostematrix 4 biji.


Norliza Osman
Sms/WhatsApp : 012-6411963
Shaklee ID : 1112703




No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...