Tuesday 4 November 2014

4 Tips Kempiskan Perut Dan Pinggang Ramping Ala Che Ta

Orang kata....Bukan saya kata ea hik3x.Kalau bersalin secara pembedahan perut buncit dan susah nak kempiskan betul ke? Saya nak buktikan semua itu tak betul sebab saya sendiri amalkan cara kempiskan perut selepas bersalin pembedahan. Saya juga bersalin 2 kali secara pembedahan.Walaupun kesannya lambat tapi hasilnya tetap positif.
                      
Cara yang saya amalkan sangat mudah.

1.Bangun pagi buat senaman sit-up sebanyak 50-100x cara ni untuk elak perut menggelebir.

2.Sebelum sarapan minum air kosong suam 1 gelas bagi cuci perut dari sisa-sisa yang kurang sihat.Jangan waktu pagi je minum air kosong suam yer mesti minum sekurang-kurangnya 8 gelas sehari dan kalau boleh elak terus minum ais.

3.Pakai girdle atau korset tu pada mereka yang dah ada la ea. Macam saya tak ada jadi saya pakai high waist panty. Yang penting kawasan perut rasa padat supaya bila kita makan mudah rasa kenyang.

4.Amalkan Alfalfa Complex Shaklee untuk detok seluruh badan.Kalau tak detok lebihan toksin dalam badan boleh mengganggu proses penghadaman sebab tu la terjadinya perut buncit.


Untuk cara yang lebih berkesan saya juga amalkan Set Kurus Shaklee.




Harga Set Kurus Shaklee ni hanya RM242 untuk penggunaan 1 hingga 2 bulan.

Kalau anda serius nak kempiskan perut jangan fikir lama-lama bertindak la segera.Makin lama anda berfikir makin susah untuk anda kempiskan.Hubungi saya seperti di bawah dan saya akan guide sehingga anda dapat perut yang anda impikan. 


Norliza Osman
Sms/WhatsApp : 012-6411963
Shaklee ID : 1112703











2 comments:

  1. Salam kenal, Norliza, terima kasih singgah blog Me... nnt singgah lagi boleh share info, Me mase bersalin kan twin, mmg tak pantang betol2.. tetau je operated kan sakit... sakit tu rasa lamaa sgt nak baik, so tak brape nak bengkung... n sentiasa lapar.. jadi perot gelebeh..hahaha.. so, kali ni pregnant, n bersalin. selepas tu berpantang pula, saya kene nekad la pantang betul2... harap dan berdoa dpt bersalin normal... InshaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai me...tu la masa besalin operate tu nk kai bengkung rasa takut.bila dah lepas pantang perut rasa dh ok mlas pulak nak berbengkung.tu yg try cara ni. alhamdulillah nampk kesan nya.yg penting konsisten

      Delete

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...