Thursday 16 October 2014

Diari Kurus : Hari 1

Mulai hari ini, saya akan kongsikan Diari Kurus saya di blog ini sebagai panduan dan rujukan saya di masa depan juga kepada kawan-kawan yang nak kurus boleh la follow ai.

Baik lah....

Berat terkini saya adalah 76kg. Sila jangan gelak okeh.

Kalau ikutkan, berat ideal saya adalah 55 kg.

So, menu saya hari ini:
                     
Saya makan karipap sebiji dan segelas milo sebagai sarapan. huhuhuhu dah pukul 12 tengah hari baru cerita sarapan.Kih3x.

Untuk pastikan saya kenyang sampai tengahari, saya suka bancuh ESP dengan milo sekali. Kenyang lama tu.

Lunch nanti baru makan nasi.


Siapa yang nak kurus tu jom buat sesama baru syok bersemangat sikit, kan

Anda boleh tinggal comment berat terkini anda, dan berapa target berat anda.

Saya target berat 55kg dalam masa 3 bulan lagi. Doakan tau!

Ok lah, nak sambung kerja

Jangan lupa komen tau berat terkini dengan berat idaman anda

Norliza Osman
SMS/WhatsApp : 012-6411963
Shaklee ID: 1112703

No comments:

Post a Comment

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...