Friday 17 October 2014

Nak Kurus ESP Ke Cinch Shake??

Ramai yang keliru dan bertanya

Kalau nak kurus makan ESP ke Cinch Shake?

Sebenarnya dua-dua pun boleh.Cuma Cinch Shake ni lebih sinonim sebagai suplemen untuk kurus.Begitu juga ESP yang telah berjaya membuktikan dalam menurunkan berat badan.
                   
Kedua-dua produk ni mempunyai persamaan yang sama iaitu membekalkan sumber protein.

Tapi kalau target nak kurus lebih baik makan Cinch Shake. Sebab dalam Cinch Shake ada Leucine untuk membantu mengurangkan lemak tetapi mengekalkan otot.Cinch Shakle juga mengandungi fiber yang tinggi untuk rasa lebih kenyang.

ESP merupakan protein soya bukan GMO yang berkualiti tinggi dengan semua asid amino termasuk lah 9 asid amino yang di perlukan oleh tubuh badan.ESP membantu membekalkan tenaga dan mengawal selera makan. Sebab tu baru boleh kurus.

Bagi ibu-ibu menyusu yang nak kurus tu di sarankan mengambil ESP dan bukannya Cinch Shake kerana kalori Cinch Shake sangat rendah dan boleh mengganggu proses pertumbuhan bayi.

ESP untuk ibu menyusu sangat bagus kerana dapat membantu memekatkan susu dan memberi tenaga berkekalan berjam-jam lamanya.Bila susu pekat baby pun rasa kenyang.Dengan ESP ibu menyusu juga dapat kulit yang licin, gebu dan anjal.

Harap entry ni dapat membantu mereka yang masih keliru.


Norliza Osman
Sms/WhatsApp : 012-6411963
Shaklee ID : 1112703








1 comment:

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...